5 клас
ІСТОРІЯ УКРАЇНИ (Вступ до історії)
(35 год)
№ |
Тема уроку |
Конспект+Презентація |
1. |
Вирушаючи в подорож у минуле: знайомство з предметом та підручником |
|
Розділ 1. Звідки і як історики довідуються про минуле |
||
2. |
Історія як наука. Михайло Грушевський |
|
3. |
Історія і час. Хронологія |
|
4. |
Археологія. Речові історичні джерела. Музеї |
|
5. |
Історія в символах і знаках: герби, печатки та монети |
|
6. |
Писемні джерела в історії. Архіви |
|
7. |
Практичне заняття №1. |
|
8. |
Мова як джерело знань про минуле. Географічні назви в історичній науці. |
|
9. |
Практичне заняття №2. |
|
10. |
Історія і фольклор. Усні історичні джерела |
|
11. |
Історична карта |
|
12. |
Тематичне оцінювання |
|
Розділ 2. Про що і про кого розповідає історія |
||
13. |
Люди в історії: історичні діячі та групи людей |
|
14. |
Події та явища в історії: битви, подорожі, відкриття |
|
15. |
Повсякденне життя за часів Київської Русі |
|
16. |
Київські князі. Запровадження християнства |
|
17. |
Українське козацтво в битвах і походах |
|
18. |
Українське село та місто у 18-19 ст. |
|
19. |
Перші університети в Україні |
|
20. |
Українська революція (1917-1920 рр.) та перші десятиліття більшовицької влади |
|
21. |
Україна в роки Другої світової війни |
|
22. |
Проголошення незалежності України |
|
23. |
Практичне заняття №3. |
|
24. |
Тематичне оцінювання |
|
Розділ 3. Чому пам’ятки культури належать до історичної спадщини |
||
25. |
Найвідоміші храми України |
|
26. |
Ікони як історичні пам’ятки |
|
27. |
Книги та мініатюри |
|
28. |
Фортеці, замки та палаци України |
|
29. |
Вулиці та площі України як свідки минулого |
|
30. |
Парки і сади України |
|
31. |
Практичне заняття №4. |
|
32. |
Практичне заняття №5. |
|
33. |
Тематичне оцінювання |
|
34. |
Узагальнення до курсу. Роль громадян, історичної науки, музеїв та архівів у збереженні минулого України |
|
35. |
Резерв |
|